Raspored vežbanja 2014.

———————————————
Ponedeljak:


Prepodnevni termin:
09:00-10:30h Amila – Hatha srednji


Večernji termini:
18:30-20:00h Amila – Hatha napredni

18:30-20:00h mala sala – Zoran Aruni ŠKOLA JOGE
20:30-22:00h Zoran – Power-Ashtanga napredni
———————————————
Utorak:


Prepodnevni termin:
08:00 – 09:30h Zoran – Power-Ashtanga napredni


Večernji termini:
18:30 – 20:00h Amila – Hatha početni
20:30 – 22:00h Zoran – Aruni ŠKOLA JOGE
———————————————
Sreda:


Prepodnevni termin:
09:00-10:30h Amila – Hatha srednji


Večernji termini:
18:30-20:00h Amila – Hatha napredni
18:30-20:00h mala sala – Zoran Aruni ŠKOLA JOGE

20:30-22:00h Zoran – Power-Ashtanga napredni
———————————————
Četvrtak:


Prepodnevni termin:
08:00 – 09:30h Zoran – Power-Ashtanga napredni


Večernji termini:
18:30 – 20:00h Amila – Hatha početni
20:30 – 22:00h Zoran – Aruni ŠKOLA JOGE
———————————————








Kurs Hatha joge vodi instruktorka Amila Lukić, a kurs Vinyasa-Power-Ashtanga joge instruktor Zoran Zrnić.

 

Početni kurs Hatha joge namenjen je onima koji do sada nisu vežbali jogu. Na kursu se uče tehnike pravilnog, osvešćenog, jogičkog disanja i ostale tehnike disanja (pranajame) i pravilno izvođenje joga položaja (asana). Posle nekog vremena provedenog na početnom kursu vežbači imaju mogućnost da pređu u grupu koja je na srednjem nivou, a kasnije i u grupu koja je na naprednom nivou.

 

Početni kurs Vinyasa-Power-Ashtanga joge namenjen je onima koji imaju iskustvo u jogi ili su se bavili nekom drugom vrstom fizičke aktivnosti i imaju fizičke predispozicije za vežbanje ovog zahtevnog dinamičkog stila joge. Osnova ovog stila vežbanja je pozdrav suncu (Surya namaskar) i asane koje čine Ashtanga osnovnu seriju. Asane se izvode u nizu, smenjuju se jedna za drugom i povezuju se asanama koje čine Surya Namaskar. Zadržavanje u asanama je kratko (pet udahaizdaha) i ne pravi se pauza i odmor između asana. Na ovom kursu se uči pravilno, osvešćeno jogičko disanje i druge tehnike disanja (pranajame), pravilno izvođenje joga položaja (asana). U okviru svakog časa, na početku, kao uvod i priprema za vežbanje joga položaja radi se psihomentalno isključenje ili kratka meditacija. Na kraju svakog časa radi se duboka jogička relaksacija-joga nidra ili opuštanje u položaju za relaksaciju-šavasani.